Novi Sad
14.12.2013.
11:57 > 12:02
Nepoznata osoba upucala je juče sačmarom psa na parkingu ispred nekadašnje diskoteke "Točak" u Reljkovićevoj ulici u Petrovaradinu.
  • Aleks

    27.07.2015 04:17
    ja imam jednog Crnog lovackog Psa. Jako je dobar pas i nikad nikome stetu nije napravio svi ga vole.

    I ovo drugi put da mi je neko pokusao ubiti psa. c

    Prvi put kad je bio upucan prije 7 godina, ta osoba ga je promasla i kuglice su ga zakacile malo. ima kuglu u zglobu u zadnjoj nozi. i 2 u repu. Evo sad opet , Tako me je potreslo. dobio oko 6 kugli od sacmare i taj ko j e pucao na njega koristio 6 metke.

    i te kuglice su 4 mm i srecom nije mu doslo nijedan do organa . A on srecom Razvijen je, Moj Stari ide u lov sa njim. I pas je stalno u pokretu , jako je razvijen sav je od Misicia. I To ga je spasilo.

    Kad sam saznam ko je , osveticu mu se. Ima da mu bacim bombu na kucu da je dignem u zrak.
  • 18.12.2013 17:38
    odgovor MAkiju
    Svako zivo bice ima pravo na zivot. Nemoguce je sve smestiti u prihvatiliste, posebno sto novosadsko ima mesta za 120, i zato kao prelazno resenje psi se moraju sterilisati, vakcinisati i vracati na ulicu. I ja se bojim za pse na ulici i mislim da im je jako tesko na ulici, ali nema drugog resenja, dok se sterilizacijama , ne smanji populacija. Grad je kriv sto nije edukovao ljude da nema drugog resenja, vec humanim putem smanjiti populaciju, i to se ne moze preko noci. Na primer, imate 1000 zenki na ulici za godinu dana to je dva puta svaka zenka da se okoti, i ima recimo samo po 5 kucica,iyracunajte. Znaci vi sterilizacijom smanjujete broj, a ubijanje u prihvatilistu je zabranjeno, i krivicno je delo i ubistvo. Plus toga to bi bila nehumana i neefikasna mera, jer bi bilo samo sve vise i vise pasa, i naravno samo da odgovara sinterskoj mafiji, jer donosi profit, od naplacivanja eutanazija. Prema tome to je zabranjeno, kaznjivo, nehumana, neefikasna i skuuplaj metoda. A postoji druga metoda , humana efikasna i jeftinija. ZASTO GRAD NE EDUUJE GRADJANE DA POSTOJI HUMANA , EFIKASNA I JEFTINIJA METODA ? A savet nemojte udariti psa, onda vas sigurno nikada nece ujesti. Uglavnom su ujedi od vlasnickih pasa. Kako su se ujedi smanjili, skoro ih nema od kako to ispituju komisije? Prema tome MAki slobodno uzivaj sa svojim psom,yer nam to nisu najbolji prijatelji? Najbolji prijatelj se voli, a ne ubija.
  • Mastodont

    18.12.2013 15:09
    @Anonimus - @Gala
    A svaki pušač je prvo udisao vazduh, a alkoholičar je počeo od mleka. Lupetate oboje za sve novce, a jedina argumentacija za obe tvrdnje je da će se svi u vašoj kafani sasvim sigurno složiti s time.
  • AvAv

    18.12.2013 09:11
    ...
    Avavavav av av aaaav vau av av av wow
  • 17.12.2013 12:58
    @Gala
    "Ne zaboravite da su ubice ljudi prvo ubijali zivotinje, sto je i dokazano."
    Slazem se, kao sto je svaki teski narkoman prvo duvao travu.
  • maki

    16.12.2013 22:58
    odgovr za Gali
    Pročitaj moj odgovor Anonimusu i pitanje za tebe je : Koji sada zakion da se upotebi? Ko zna kakve će posledice imati ta jadna žena koju su izujedali psi. Svi vi volite pse i mačke dok su mali i dok možete da se igrate sa njima, ali kada porastu i nisu više tako interesantni odbacujete ih i ostavljate. Ja sam osoba koja voli životine i imam psa (već 10 god) i sada malu macu. I nikada nisu na ulici da bi mogli nekoga da ugroze. I dalje stojim iza toga da lutalicama nije mesto na ulici, a pored svakog semafora stoje barem dve džukele koje mogu svakog trena nekoga da ujedu. Kome se onda žalit?
  • maki

    16.12.2013 22:41
    za anonimus
    pročitaj na VESTIMA ONLINE naslov PSI LUTALICE IZUJEDALE ŽENU u Jagodini,takvih naslova svaki dan ima na vestima i u novinma. Pitanje za tebe je : Ko je sada tu jadan? I da pripazi na rečnik.
  • populisti

    16.12.2013 16:13
    KOmsa
    Imam punu kutiju stenaca njih 8 i macica 12,sto su danas ostavljeni na kontejneru,da ti ih donesem,KOmsa?A prosle nedelje sam pronasao pored skolice 5 stenaca a pored samoposluge 6 macica,KOmsa da li da ti ih donesem?Ako smatras da sterilizacija pasa i macaka ne donosi nista dobro,onda brate prihvati sve ove jadnike koji su rodjeni,a nemaju dom.Brate,mesecno ih ima oko 1000 stenaca isto toliko macica,pa pomnozi ti to sa 12 meseci,videces koja je to cifra.Nego gde i kada da ti donesem ove jadnike,od danas ili da donesem sve koje smo ovaj mesec pokupili?
  • KOmša

    16.12.2013 14:00
    kome smetaju psi?
    Psi, verovali ili ne, jesu živa bića... koliko se to nekome svidelo ili ne... da li možete da oterate i sterilišete vrapce, golubove i vrane koje nam lete po gradu... pa, ne možete,... zašto bi maltretirali pse, upucavali ih i "humano" sterilisali?
    Pa ni ljudske napasnike i silovatelje niko ne steriliše (slabo se i smeštaju u zatvor).
    Ako bi se našao pametan modus da se te životinje kontrolišu i omogući normalna egzistencija na drugom mestu bilo bi jednostavno - kada ih humani prethodni vlasnici ne bi odbacili te životinje (psi, mačke,... slonovi) bi normalno živele. Uvek ima neko normalno rešenje. Evolucija ljudske svesti/civilizacije pretpostavlja da bi u nekom momentu mogli da odbacimo nasilje i ubijanje kao modus rešavanja problema. a na životinjama možemo to da "vežbamo".
  • boba

    16.12.2013 05:35
    puno price
    Ko moze da pomogne neka pomogne a ostali bi mogli da pronadju bilo kakav posao da ne budu dokoni i pisu romane umesto kratkih komentara.
  • gala

    15.12.2013 23:20
    odgovor MAkiju
    Maki postoji zakon i oni koji ubiju zivotinju idu u zatvor, kao ubice zivotinje.A imate pravo da se ne postuje zakon, ucinilac vec bi bio uhvacen i procesuiran.
  • 15.12.2013 19:57
    jadan pas
    Sremac, puska, alkohol...
  • 15.12.2013 18:43
    Maki
    Maki nosi se
  • maki

    15.12.2013 16:00
    sklanjajte lutalice
    Da u ovoj zemlji postoji zakon, ali očigledno ne postoji, pa ljudi moraju sami da ga sprovode kako znaju i umeju, sve lutalice treba skloniti sa ulica. Da je ta lutalica (očigledno da jeste jer nebi bila na ulice bez vlasnika) ujela vaše dete mislim da bi drugačije gledali na stvari.
  • Lovac

    15.12.2013 11:56
    @Sportski lovac
    Pises gluposti.Lovac sam vec 30 godina i odstrel pasa i macaka je vec odavno proslo vreme.U lovistu se odstreljuju predatori (lisica,sakal),svraka.Poodavno su zasticeni psi,macke,vrane i vetruske.Kobac koga se golubari plase kao groma je takodje zasticen.Lovci nisu ubice,lovci planski gazduju zivotinjskim vrstama koje odgajaju,zimi prehranjuju,prave solista,nose lucerku u loviste itd. Te (lose)stvari nikako ne smete generalizovati.U svakom zitu ima kukolja.Na kraju krejeva oruzja na crno ima na sve strane.KAKO ZNATE DA JE PSA UPUCAO LOVAC a ne neko ko ima pusku na crno i nema pojma sta je kodeks ???
  • Pezos

    15.12.2013 10:49
    noname - interesuje me
    Dokle će mo gledati više ubice i lopove na ulicama ? Jel ima neko pojma šta su ti "ljudi" u stanju da učine.Dobar nam je zakon, za sve i svasta ali niko se ih ne pridržava... U nekim ulicama nema ni svetla, ko je za sve kriv? Mani te se glupostih, ili sklonite te ubice i lopove sa ulica.
    Msm. vama je ok, dok vas ne napadne jedna takva osoba.

    Zanimljivo kako je tvoj komentar lako promenjljiv sa samo jednom izmenom : umesto psa - "čovek". Zapitaj se ćega ima više, napada od strane jedne životinje ili pak napada i pljački od druge životinje. Čovešanstvo sebe naziva "humanim društvom" dali je baš tako ?
  • GALA

    15.12.2013 10:09
    Ne mogu da verujem da ima ljudi da ne znaju da je ubistvo zivotinja krivicno delo, a ucinilac ubica. Umesto da se svi zabrinu sto je na ulici naoruya covek koji puca, policija je vec trebala da sve blokira i trazi naoruzanog coveka koji po ulicama Petrovaradina puca. Zar deca nisu ugrozena, zar ubica ne moze i neko dete da pogodi , ako puca, a i sve serijske ubice su prvo ubijele zivotinje. Da li neko zna sta je ucinila policija? da li je krivicno delo prijavljeno ? da li je prijavljeno javnom tuziocu?Nema nikakvih vesti u medijaima da li je ovo procesuirano, da li je nadjen naoruzan covek koji puca po gradu?
  • 15.12.2013 09:06
    odgovor Judmili (Radmili)
    Bolje da si cutala nego sto prosipas ovde gomilu gluposti. Da psi znaju da ujedu "decu" ali uglavnom u samodbrani, kada pokusaju recimo da mu kasikom izvade oko, odseku rep ili sapice ili pak da im stave petardu usta... i to su deca takvih roditelja kao sto si ti.
  • vox

    15.12.2013 08:25
    za Marijanu Lalic
    Niste okrenuli glavu,svaka cast.Neko od velikih ljudi je rekao da HUMANO DELO,LJUDSKO DELO JE ONO KADA POMOGNETE ZIVOM BICU,A ZA UZVRAT NE DOBIJETE NISTA,zato NEMOJTE DA OKRECETE GLAVU POMOZITE,KOJE GOD DA JE ZIVOT BICE U PITANJU.Stepen humanosti se meri s time koliko su ljudi spremni da pomognu i ucine za one koji su nemocni,a psi jesu nemocni i zavise od coveka.Jos jednom NISU PSI KRIVI STO VI IMATE PROBLEM,NEGO VASE KOMSIJE,PRIJATELJI,KOLEGE KOJI BEZOBRAZNO RESE SVOJ PROBLEM SA PSOM,IZBACE GA I TAJ PROBLEM PREBACE VAMA I SVIMA NAMA,i sada oni bez ODGOVORNOSTI,KAZNE,ZIVE I DALJE SVOJE ZIVOTE,A VI CUTITE,Naravno najlakse je napadati nemocne,zrtve,a GLAVNE KRIVCE VLASNIKE PASA NE PROZIVATE,NEGO CUTITE.Naravno,lokalne vlasti cute,i nece nista da preduzmu za te iste bahate i bezobrazne vlasnike,lakse je pustiti da se gradjani trve izmedju sebe,po tom pitanju.
  • vox

    15.12.2013 08:14
    za one koji ne vide resenje napustenih pasa
    Dokle vise krijete i necete da prozovete GLAVNE KRIVCE ZA TO STO SU PSI NA ULICAMA.Pa to su Vase komsije,prijatelji,poznanici,kolege koji izbacuju pse ili stence na ulice,atare itd.A Vi cutite,zasto njima ne kazete da to sto rade pravi Vama i Vasoj deci problem,zasto ne pitate Opstinu zasto ne pocne da kaznjava i dovede u red TZV.VLASNIKE PASA,ILEGALNE ODGAJIVACNICE itd.pa oni su Vas problem a ne psi na ulicama.Koliko se para obrne kod ilegalnih ,,odgajivaca,,a Vi cutite,koliko njih koje znate odjednom nemaju vise psa,a Vi cutite?Pitajte koji su propisi i Odluke,i pitajte zasto drzavni sluzbenici nece da rade svoj posao i zasto ne kaznjavaju VLASNIKE STO IZBACUJU PSE NA ULICU I PRAVE VAMA I VASOJ DECI PROBLEM,ZASTO CUTITE,ZASTO NJIH NE PROZOVETE.Najlakse je ovako ubiti,muciti,pa zar mislite da Vasa i druga deca to ne znaju,sta roditelji njihovi i drugi rade,ako tako mislite onda ste u problemu.Deca vise i bolje znaju od Vas sta Vi ili komsije ili prijatelji rade sa psima.Uzdam se u mlade ljude da ce promeniti stvari ne samo kada su u pitanju zivotinje nego i sve drugo,a Vi koji ne zelite da menjate svoje misljenje i stavove,sta reci,TUGA.
  • vox

    15.12.2013 08:07
    za sve one koji spominju decu i tome slicno
    Pitanje sta ste u zadnjih mesec dana ucinili za tu decu o kojoj pricate?U toku godine da li ste otisli u svratiste i pomogli toj deci,da li ste otisli u decije selo i pomogli tog deci itd.?Naravno da niste,a o humanosti pricate i stalno masete zastavom deca,siromastvom u uvek imate taj argument,kada se pojave osobe koje hoce da ucine neko humano delo prema zivotinji.Zato u toku cele godine pocnite da pomazete deci i siromasnima,to je Vas IZBOR a dopustite drugim ljudima da pomazu zivotinjama to je njihov izbor,i sta je tu problem zasto nipodastavate svaku humanost,ili Vi smatrate da je samo humanost pomoci siromasnima i deci.Neka svako uradi nesto dobro i humano onome za koga misli da je najpotrebnije,a bez pljuvanja i nipodastavanja drugih koji ne misle kao oni.
  • vox

    15.12.2013 07:57
    za Sportski Lovac
    Covece,clan si jednog udruzenja koji te TERAJU da radis nesto sto neces,pa prestani da budes clan udruzenja gde te teraju da radis nesto protiv tvog stava!Ako si u necijem drustvu gde te teraju na nesto,onda tebi fali nesto,zato napusti njih i prikljuci se da pomazes deci!Lovista i sve u njima su VLASNISTVO SVIH GRADJANA OVE DRZAVE.Zasto se gradjani ne pitaju da li treba te terene i zivotinje dati na GAZDOVANJE LOVACKIM UDRUZENJIMA,njima je drzava dala da gazduju nasom imovinom,a mi se ne pitamo.Ko je to rekao da nestrucna lica doktori,hirurzi,politicari,itd.znaju da gazduju lovistem i zivotinjama,glupost.To je nasledje od komunizma koje je uhvatilo korena i nikako da se te sramota oslobodimo.
  • 15.12.2013 07:55
    mia ponovo
    Ya one koji sumnjaju, a vidim ima i takvih, koliko ja znam u veterinarskoj stanici je oduvek bila kutija za dobrovoljne priloge. A ko nije dobro pročitao, kada se životinja dovede u ambulantu, onaj ko ju je doveo ostavlja svoje podatke. Znači, pas se leći na ime Novosadjanke koja ga je donela, a ne uplaćuje se novac na njeno ime
  • grbavi

    15.12.2013 07:16
    pijani lovci u petrovaradinu orgijaju u vikend naselju a onda se sachma poliva po glavama vikendasha
  • 15.12.2013 05:52
    mia
    E najveći hitovi su mi ovi licemeri koji kad god se pomene životinja, obi se sete bolesne , ili gladne dece. Sve ih vidiim kako im ti isti "dele šakom i kapom". E pa licemeri, da vam kažem nešro: sledeći put kada odlučite da poredite životinje i decu, setite se oko 300 agencija u kojima jedino postoji radno mesto "primač plate", zatim setite se 800 miliona evra puštenih godišnje niz vetar na nameštene tendere, konačno, setite se Miladina Kovačevića. Dakle, ako je neko gladan, ili ako ne može da se leči, tto sigurno nije zbog neudomljenih životinja, nego zbog ovih i još mnogo drugih stvari koje sada ovde nemam snage da nabrajam
  • Glazer

    14.12.2013 23:15
    znak upitnika
    Anonimuse, koji ti je bio prosek u srednjoj idiotskoj?
  • STRASNO

    14.12.2013 22:30
    I jel rade nedeljom mozda? Izvinjavam se na spamovanju...
  • STRASNO

    14.12.2013 22:29
    STRASNO
    Necu uopste komentarisati ovo,iskreno covek koji JE U STANJU ovako nesto da uradi ne zasluzuje da zivi! Mozda sam ja previse okrutan ali kako je moguce ovo? isto kao postoje ljudska prava postoje i prava zivotinja,zasto neko nije nekog coveka koji nema gde da zivi(a nije ih malo u ovoj raspaloj drzavi)ubio sacmarom? mislim ne razumem? pokazite mi tu osobu? da li je on bio na redovnim psiholoskim pregledima? nije mi jasno uopste...Nego koliko ja znam to je tamo gde je onaj majski ili je nekad bio,preko puta pumpe? jel moze pas da se poseti da mu se odnese neka hrana? i novac,ja samo da budem siguran da je tu?

    mnogo hvala :)
  • Radmila

    14.12.2013 21:59
    opet ja.....ne mogu da cutim
    "A da je izujedao neko dete?" "skuplate pare za psa koji ce da ujede neko dete"........???????
    Meni je smesno majke mi a vi me slobodno kamenujte.....Kakve koji andrak imaju veze psi sa decom???? Kakve veze imaju gladni ljudi sa psima?????? Zasto se uvek uslovljavaju jedni problemi s drugima?????Kao pokvarena ploca vecito,cim se pomenu psi tu su i deca i gladni ljudi.....Aman ljudi....Tu decu istu bolje da cuvate od agresivnih vrsnjaka jos od osnovne skole i droge koje vise ima u skoli nego udzbenika. Na ulicu se ne sme izaci ne od pasa neko od kriminala,u sopstvenoj kuci nisi siguran,ali jos nisam cula da je neku pljacku ili upad u kucu izvrsio pas....O cemu vi pricate non stop? Aman ljudi otvorite sopstvene oci i ukljucite se u zivot,nije stvarnost ono sto mediji serviraju na televiziji i novinama..
  • Deks

    14.12.2013 21:07
    @Novosađanin
    apsolutno si u pravu! Imam slicna iskustva. A kada ih kritikujes, blokiraju ti sve moguce pristupe stranicama.
  • 14.12.2013 20:57
    cuvar
    NULL,ti si prava nula,jedina rec koju si napisao posteno!
  • Marijana

    14.12.2013 20:52
    odgovor na neke komentare ovde..
    Ja sam osoba koja se spominje u tekstu i koja je prva,ali ne i jedina pomogla ovom psu. Apsolutno se slažem da prvenstveno treba pomoći bolesnoj deci, i to radim kada god je u pitanju neka akcija, kao i vecina vas nadam se. Ne razumem zasto neko u tom slucaju iskljucuje mogucnost da se pored toga pomogne i ugrozenoj zivotinji i bilo kom zivom stvoru kada se desi takva situacija. Zar treba okrenuti glavu od povređene zivotinje koja se stravicno muci i poceti da se klasifikujemo kao "oni koji iskljucivo pomazu deci" ili "oni koji iskljucivo pomazu zivotinjama"?! Ne bre! Ako si covek-covek si i pomoci ces svakom na koga naletis, a vidis da je u nevolji! Ne pripada ova planeta samo nama! Sva ziva bica je dele i mi jedni bez drugih ne mozemo opstati tu! Ovaj moj gest nije umanjio ni najmanje moju dosadasnju skromnu ali ne i nebitnu pomoc bolesnoj deci, kao ni buducu! Nisam se prestrojila na drugu stranu i od sada pomazem samo zivotinjama.Ne! Ja cu pomoci svima koliko je u mojoj moci!
    Razumem i sta rade lovci na lovistu kada se nakote stetocine i kada se mora uraditi sta se mora uraditi. ALI to je loviste! Ovde se radi o naselju i to vrlo tranzitnoj ulici! To se desilo tu, pas u takvom stanju nije mogao dosetati ranjen sa nekog lovista! Neko je tu gde mi zivimo upotrebio sacmaru, pas stradao, ali ugrozeni su bili svi! Deca koja tuda prolaze, ljudi , ma svi!
    Postoji evidentno problem pasa lutalica. Nije resenje da ih ubijamo po ulicama i priustimo svima, pa i DECI prizor zivotinje koja u mukama umire. Treba da se prvi mi pobrinemo o tome na pravi nacin, a onda se to polako siri i vrsi pritisak na nadlezne da se problem resi. Da sada pocnu da se kastriraju psi lutalice, za deset godina ih ne bi bilo na ulicama!
    Srdacan pozdrav svima
    Marijana Lalic
  • 14.12.2013 18:43
    Hmmm
    A da je izujedao neko dete?
    Dete ili pas? ... Pitanje je sad?
  • ivins

    14.12.2013 18:27
    Sportski Lovac
    Prvo, gari, briši ovo SPORTSKI iz svog imena - dobro je poznato da ste vi lovci ništa drugo nego legalne ubice.Drugo, jesi ti svestan šta pišeš, uopšte? Mačke i psi lutalice ŠTETOČINE U LOVIŠTU?
    Ne, vi ste štetočine bilo gde, a zbog te tvoje OBAVEZE lično bih te prijavila policiji, samo da si hrabar da napišeš svoje ime.
  • 14.12.2013 18:18
    Sport
    Svako oduzimanje zivota ne moze biti sport, niti nositi epitet sportski vec je ubistvo. Nema veze o kojoj vrsti je rec. Oduzimati nekome zivot i to zvati takmicenjem ili rekreacijom i vise je nego degutantno. E te svoje lovacke porive, posto smo davno prestali da budemo pecinski ljudi, pa se sa neophodnim stvarima snabevamo u prodavnici, gospoda lovci neka kanalisu u drustveno koristan rad i neka se takmice u tome
  • null

    14.12.2013 18:04
    Sve macke i pse treba cipovati pod obavezno, onda ako je lutalica lako je naci vlasnika i vratiti mu, uslugu vracanja naplatiti.

    Iskreno za ovog psa, najbolje je bilo lepo uspavati. Nemojte previse biti "humani", koliko od vas bi htelo doticnog psa da udomi?? Nemoj svi odjednom da se javljate, svi su ljubitelji zivotinja na "papiru".
  • noname

    14.12.2013 17:29
    interesuje me
    Dokle cemo gledati vise psa lutalica, tipa dobermana ili rotvajlera na ulici? Jel neko ima pojma ako takav pas bude ima besnilo sta znaci za nas ljude? Dobar nam je zakon, za sve i svasta ali niko se ih ne pridrzava... U nekim ulicama nema ni svetla, ko je za sve kriv? Mani te se glupostih, ili sklonite lutalice sa ulica ili manite se trazite pomoc za lutalice.

    Msm. vama je ok, dok vas ne napadne jedna takva lutalica.
  • 14.12.2013 17:26
    Gosdpođo "Građanko Petrovaradina"
    I ljudi razvlače kese i hartiju, a neki od njih su još i opasniji za decu od uličnih pasa, i ko njima treba da se pozabavi?! I mene kao građanku limana vređa vaš palanački komantar.
  • Ljiljana Putnik

    14.12.2013 17:22
    Putnika
    A u koji pansion mozemo da odnesemo potreban novac?
  • ajeje

    14.12.2013 17:14
    !
    istog sekunda kad neko pomogne nekom psu iz malograđanštine progovori crkva i moral, gladna deca gladna deca gladna deca gladna deca primitivni ste i zatupljeni, nemate sebi za pivo jednom mesečno ali ste mi jako bitni kad treba da se palamudi o beskućnicima i gladnoj deci! živeo ovaj pas i svi psi grada Novog Sada. Smetaju vam psi što razvlače kesu sa hranom a ne smetaju vam klinci što razvlače kesu sa lepkom
  • joe

    14.12.2013 17:07
    sta se zanosite,
    skupljate pare za psa koji ce sutra da ujede neko dete...kad ste toliko humani uzmite te lutalice i udomite ih...
  • Gala

    14.12.2013 16:24
    Odgovor lovcu
    Trebalo je lovacko drustvo da vas edukuje kakve su zakonske norme, ubistvo zdravog psa je zabranjeno i kao takvo kaznjivo po Zakonu o dobrobiti, a jos i krivicno delo cl. 269 , ako ubijete vise pasa kazna zatvora je do 3 godine. Nazalost ostalo je u Zakonu o lovu da je dozvoljeno u lovistu da se ubije, ali zna se sta je loviste, Petrovaradin sigurno nije. Problem je sto se kod nas ne primenjuju zaoni. Nadam se da je ovo prijavljeno policiji da je ona napravila zapisnik, da trayi ucinioca krivicnog dela i da ce javni tuzilac, ako se nadje podneti krivicnu prijavu, za sada je protiv nn lica. Ne zaboravite da su ubice ljudi prvo ubijali zivotinje, sto je i dokazano.
  • Raadmila

    14.12.2013 16:04
    biti human je zlocin
    u ovoj drzavi ova humana devojka javnim eksponiranjem rizikuje da zavrsi u zatvoru jer takve kao ona novcano kaznjavaju ili ako nema izvoli u zatvor. Zalosno....jadno i tuzno..... Gospodin clan lovackog drustva je kaznjen zato sto odbija da ubije (a i gde nadje drustvo da se uclani od toliko drustava).......Ova budala za odstrel ce ostati NN lice to svi znamo. Ako iko moze da pomogne molim vas pomozite jer tacno znam u kakvim je problemima i koliki su to troskovi a nije neko ko moze okrenuti glavu i reco :"Nije mi stalo do tudjeg zivota i nevolje" Zaista nije sramota 50-100 dinara,te pare danas izgubite negde usput. A gospodin Omer ako vec ima prioritete u zivotu postujem dok god ceni zivot,a slucajeva dece i ljudi kojima je ocajnicki potrebna pomoc i parce hleba u ovoj drzavi nazalost ima na pretek i nek ispuni srce jednim humanim gestom. Nije bitno kome se pomaze dok god u nama postoji osecaj ljudskosti,dok ga god negujemo jer smo svi svedoci da se vrlo lako gubi..
  • 14.12.2013 15:56
    ???
    @Novosađanin
    O čemu ti pričaš?
    Da li znaš koliko ima napuštenih i povređenih na ulici?
    Ovakve situacije je trebao grad da reši na human način, sa prihvatilištem koje će imati osoblje koje na licu mesta može pružiti adekvatnu medicinsku pomoć o trošku grada, službe kao što su hitna pomoć za životinje i slično..Da za to sve ove godine nije bilo para nije tačno. A ti napadaj one koji pokušavaju barem nešto da urade..E svašta...
  • 14.12.2013 15:33
    ...iju
    Dok neko dete ovaj ludak ne upuca - a upucace ubrzo - policija ga nece "naci"
  • Gagarin

    14.12.2013 15:25
    Strasno!
    Kako se danas ponasamo prema zivotinjama, sutra cemo se tako ponasati prema ljudima. Zalosno je sto ima puno pasa lutalica (cija kontrola je vaznija uloga grada nego organizovanje novogodisnjeg koncerta!), ali je jos zalosnije da neko krene da resava problem odstrelom. Marijana, hvala vam na brizi i ulozenom trudu!

    @ (Prvi) Anonimus

    "mracni mracni pezos...i likovi u njemu"

    Mracnih likova, na zalost, ima po celom gradu... a zasto je Pezos mracan, je sramota svih dosadasnjih vlasti, posto je ovo deo grada u koji se decenijama najmanje ulaze, i najvise iskoriscava ("Exit", tranzit).
  • Hajlander

    14.12.2013 15:15
    ::::::
    Tek sad sam pročitala komentare pa da odgovorim Sportskom Lovcu - kretenu jednom, al ti je sport, ne mogu da verujem.Znači ti misliš da je zakonom dozvoljeno da pucaš po ulici i ubijaš pse i mačke. Ne mogu da verujem.Uzmi pušku pa ubi sebe.
  • Građanka Petrovaradina

    14.12.2013 15:12
    Šta sa psima lutalicama u Petrovaradinu?
    U Petrovaradinu ima puno pasa lutalica,građani na autobuskim stajalištima od njih ne mogu mirno da čekaju autobuse,razvlače kese, novinsku hartiju i opasni su za decu i odrasle. Komunalna policija i Gradska čistoća bi trebale time da se pozabave.
  • 14.12.2013 14:47
    @Omer
    @Omer vidi druze ti si jedan od tih "moralaca" ako budemo iskreni tebi je briga za ugrozenu decu da je tebi stalo do ugrozene dece ti bi nesto uradio za njihovo bolje a ne prdio na 021..
  • seba

    14.12.2013 14:38
    svaka cast
    svaka cast za zenu a ovo govedo sto je pucalo zapaliti.
  • 14.12.2013 14:30
    "Grad" (obratiti pažnju na navodnike)
  • novosađanin

    14.12.2013 14:09
    pomoć
    Koliko sam razumeo odneću novac u Veterinarsku stanicu sa naznakom da je to za ovoga kucu bolesnika, a na ime ove humane Novosađanke. Inače u N.Sadu postoje nekoliko uduženja sa sajtom, koje kada im ukažeš da ti treba pomoće jer si našao ili video povređenog psa, samo te otkače je se oni navodno bave edukacijom ili imaju već zbrinutih a za nove nema mesta. More marš sa njima, služe da uzmu nevladine pare i da se naslikaju i promovišu između sebe.
  • omer

    14.12.2013 13:38
    Mislim da puno više ima ugožene dece i starijih nego pasa, tako da bih podržao ovu akciju da su u pitanju ljudi..
  • Covek

    14.12.2013 13:28
    Stidim se
    ...Nadam se da ce biti pravde nekad, negde, za sve nas...
  • Sportski lovac

    14.12.2013 12:28
    Nesto mi nije jasno.Ja kao clan lovackog drustva imam OBAVEZU da jednom godisnje(u prolece)izadjem u takozvani lov na stetocine(lisice,macke i pse lutalice u lovistu).To je obaveza koju namecu lovacki savezi,dakle drzavni organi.Posto odbijam da ucestvujem u takvom "lovu" svaki put platim kaznu lovackom drustvu od 2000 dinara.Sa druge strane,zakonski je zabranjeno pucati na pse.Kako je to moguce?
  • 14.12.2013 12:12
    mracni mracni pezos...i likovi u njemu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna